Fyndandet!

28 Jan

Har gått ett par rundor på secondhand de senaste dagarna.

image

Jag som inte skulle köpa några böcker innan alla jag har hemma är utlästa. Hoppsan.

image

Less is not more, iaf inte när det kommer till pärlor.

image

Broscher som är något mitt emellan gräsliga och alldeles fantastiska.

image

Bakre vasen från häromdagen och den till höger från igår. Nu ska här bara köpas några fina, skira små blommor eller några fina kvistar.

image

Söta glasburkar kan liksom aldrig gå fel.

image

Så min lilla morgonrock.

Alltså detta med att handla secondhand är så roligt. En får egna grejer som inte varannan person har hemma och en får allt superbilligt. Nu ska jag bara lära mig att ta mig tid bland kläderna. Är rätt tråkigt att kamma igenom meter av ack så fula saker för att kanske finna sig ett litet guldkorn.

2 svar to “Fyndandet!”

  1. feminismpeppen 2015/02/21 den 05:16 #

    Fina bloggen! ❤

Kommentera

