Together we take it all.

3 Nov

Jag har haft en så fin helg alltså! I fredags var jag och Linn och såg Beatrice Eli.
Fast först häng i min soffa och en flaska vin. Men alltså, Eli var så jävla grym jag orkar inte!
Kvällen blev sen (eller snarare tidig morgon), jag hade blivit alldeles för full under kvällen och vaknade med huvudvärk och bakisångest. Alltså gud.
Men det var värt det för gu vilken fin kväll!

image

image

Sen igår var det Tranås och Ingalill, Anna-Carin och Emelie.
Det var så fint att ses! Det var så länge sen nu så var så himla glad att det blev av! Och att jag äntligen fick träffa det lilla nytillskotet till Ingalills familj. ♥

Kvällen spenderades med prat och nostalgi i form av en av Anna-Carins alla filmer. När vi var runt 19-20 hade hon med sig filmkameran typ överallt. På fester, på fikastunder, på märkliga kvällar i Jürgens hus. Alltså, det är både så roligt och så pinsamt att se!

image

image

I veckan var också Emma här och hälsade på över dagen. Vi åt lunch på ett fantastiskt fint fik och tittade på nya Supernatural och pratade en massa. Hade det allmänt fint, tog inte en enda bild.

I alla fall. Det har vart en fin vecka med mycket vänner och jag inser hur mycket jag saknar att bo nära vänner.
Okej att jag kanske har ett par stycken från klassen jag kanske kan börja kalla vänner så är det liksom inte så att någon här (förutom Martin såklart) känner mig sådär väl så de snarare är familj. Och jag önskar att jag hade det närmare ibland.

Kommentera

