Helvetesveckan.

18 Okt

Den här känslan av att ständigt vara lite efter med allt börjar bli jobbig. På måndag kl 9.00 ska hemtentan vara inne och jag ser så jävla mycket fram emot det. Att ha det gjort och kunna slappna av och påbörja projektarbetet i lite lugn takt.

Nu har jag i alla fall skrivit nästan två sidor hemtenta om alternativa familjer i Supernatural. Hallå, hur intressant? Det jobbiga är bara att jag inte överhuvudtaget har refererat vår litteratur utan bara plockat från mitt huvud och min överdrivna kunskap om den där jäkla serien. Hahaaa. I alla fall känns det roligt att skriva om och som någonting jag inte behöver hålla på att kolla upp och kolla om för att kunna skriva om. Jag kan liksom den här serien utan och innan redan. Alltid skönt. Känns lite som när vi skrev essä om Doctor Who. Älskar att föra in mitt nörderi i det skolarbete jag gör.

Oh well, dags att fortsätta hinka kaffe och skriva om SPN då.

Kommentera

