Håkan Hellström.

5 Jun

image

För 13 år sen såg jag Håkan Hellström för första gången på Metropol i Hultsfred. Jag kommer fortfarande ihåg hur lyckan rusade genom kroppen i dagar efteråt. Dagen efter öppnade jag dörren hemma för att gå ut med hunden och möttes av sol och blå himmel och den där lyckan i kroppen susade och jag tänkte att den här känslan ska jag minnas. Det gör jag fortfarande.

På lördag ser jag Håkan på Ullevi med en enorm mängd människor. Det är 14 år sen hans första album och han talar lika starkt till människor idag.

Jag är fortfarande kär i Håkan och jag är så jävla exalterad över denna konsert! Tack Martin för den julklappen!

Kommentera

