22 Apr

Håglösheten sitter i kroppen ikväll. Jag var tillbaka i skolan idag efter en hel veckas sjukdom och vi har utställningsbox

och det var så härligt med stolar uppställda i ring och en konstnär till lärare. Så roligt att göra nånting kreativt. På eftermiddagen efter mer kaffe hade jag så mycket energi i min kropp att jag tog ut mig och var totalt förstörd till mötet på kvällen. Jag var mötesordförande och virrade bort mig hela tiden och känner mig nu kass.

Det går så snabbt ibland. Från bra till dåligt. Är inne i nån såndär tvivel-period. Undrar om jag kommer fixa saker som måste göras. Vet ju egentligen att det löser sig men jag vet inte, är aningens oroad över tid och mina egna brister.

Herregud, jag är så kryptisk.

Kommentera

