Mitt liv just nu.

9 Apr

Jag känner mig hela tiden stressad och som att jag borde gjort nånting men glömt det.
Jag har inte glömt nåt, men det är så mycket som ska göras innan sommaren kommer.
Sitter i en projektgrupp för ett stort arrangemang i maj, plus arbetet i sektionen som kommer bli så mycket mer hektiskt framöver och så studier på det.

Nu kom jag precis på att det visst finns saker jag borde ha gjort! Jag har ju ett företag också som måste klaffa med tider för årsmöte plus skicka alla uppgifter för årsredovisningen.

Och ja just det, ska spela in en video i min lägenhet imorgon. Behöver plocka och köpa juice innan dess.

GAH!

Kommentera

