Stil och kläder

13 Jan

Jag har märkt att jag så sakteliga börjat ändra stil. Egentligen är det inga större förändringar men det är ändå roligt att upptäcka det. Jag har förälskat mig i stora blingiga smycken i guld och härom dagen när jag beställde kläder var alla plagg som fanns kvar efter utsorteringen svart och vitt. Jag?! Hur som helst så har det börjat kännas roligt med kläder igen efter att min vardag inneburit jobbkläder av tråkig sort så länge.
Att ha hittas asos och deras fantastiska plussize-utbud har ju såklart gjort sitt. Inga tråkiga tält utan snygga kläder med former!
Jag har ju lite av en ursäkt att köpa nya kläder också eftersom mycket blivit för litet. Så lite plagg då och då måste det få bli det här året.
image

Här har vi mina guldiga snyggingar!

2 svar to “Stil och kläder”

  1. Luinlote 2014/01/21 den 01:41 #

    Nu när jag var i tokyo hittade jag en plus-size butik med deras fantastiskt söta kläder som jag älskar så mycket! Lyckan var TOTAL, kan jag säga! Slutade handla enbart för att jag faktiskt inte kunde bära mer! XD

    • furypi 2014/01/21 den 07:31 #

      Åååååh! Måste uppenbarligen hitta den nästa gång jag åker!

Kommentera

