Förresten

23 Dec

Såhär en vecka ungefär före nyår har jag funderat lite över såna där löften, har två, träffa vänner mer och träffa mina bröder mer.
Daniel träffar jag ganska ofta eftersom vi är hemma i Vena mer än Tobias och för att jag oftare är eller åker förbi Stockholm.
Tobias däremot träffar jag endast när det är större familjesammankomster eller det är min tur att hälsa på Maria då jag ju mest aktivt umgås med Maria.

Tänkte börja på det här löftet redan imorgon med att försöka få med mig Tobias till Vimmerby för fika och kanske lite shopping.
Kan verka som en dum idé då Tobbe inte gillar att vara runt en massa människor, men jag behöver åka in och är övertygad om att det skulle vara mycket trevligt.

Får väl se om jag lyckas tjata mig till att han kommer med imorgon. Han verkade tycka det var en dum och onödig idé idag, men jag tycker att lite tid att umgås med sin kära syster borde vara anledning nog. XD

Kommentera

