Om mående.

5 Nov

Jag fick ett sms av min vän E idag som löd ungefär ”hoppas allt är bra med dig. Fast det vet jag ju att det inte är, läste din blogg”. Och nej, allt är inte helt prima men jag håller inte heller på att bryta ihop eller gå in i en depression.

Det jag oroar mig för är i högsta grad verkligt, men mitt liv är inte en svart tjärn.
För det mesta är allt ganska fint och vardagen flyter på.

Det blir lite konstigt när jag mest använder min blogg som ett sätt att vädra saker som känns jobbigt, mitt liv är så mycket mer än det.

Det jag väl vill säga med det här är att ja, saker är jobbigt men jag mår mest bra.

2 svar to “Om mående.”

  1. Elisabeth 2013/11/05 den 10:25 #

    Hejje! 🙂

    Ville bara säga att jag vet att du inte mår pissapa, men det kändes konstigt att i sms:et låtsas som att jag inte visste att en del grejer händer i ditt liv. Kan ju bli lite onyanserat när en skriver sms… Iaf. Ville bara förtydliga. Jag vet ju att du använder bloggen för att ventilera liksom. Så det var inte som att jag låg sömnlös och oroade mig.

    PUSS!

    • furypi 2013/11/19 den 01:04 #

      Nej jag förstår det. Jag bara använde ditt meddelande i mina tankegångar liksom.

Kommentera

