Livsångest.

9 Okt

Idag prioriterade jag att skriva texter inför vår projektbeskrivning framför idiotisk bilduppgift som vi fått en dag på oss att göra.
Skrev och skrev, funderade på formuleringar och blev i stort sett klar. Krasch sa datorn och allt var borta. Hungrig och förbannad gick jag ut för att fota inför den där jävla bilduppgiften. Hade ingen aning om vad jag skulle göra och mådde illa av att ha ätit för lite idag.
Gick och köpte ingredienser till tacos och gick hem igen med tanken att gå upp tidigare imorgon för att ta bilder innan seminariet kl. 9.15. FUUUUUUUCK!

Den här jävla fotodelen vi har nu. Är på två veckor, två tillfällen i veckan där vi ska ta bilder, analysera bilder och arbeta i photoshop. Problemet är bara att det verkar vara meningen att du redan ska kunna tekniken vad gäller systemkameror och photoshop. Jag förväntas liksom kunna ta snygga bilder och tänka på allt vad ljus och skit heter när jag aldrig använt en systemkamera utan autofunktionen. Det är så jävla dumt så jag vet inte vad.
Vad är meningen med att vi ska lära oss så mycket på så kort tid? Om du inte redan vet vad du håller på med kommer ingenting av det här att sätta sig i slutändan.
Jag ska såga den här delen så hårt på våra utvärderingar.

Så nu sitter jag här, tänkte börja jobba med texterna jag förlorat igen men känner mig så otroligt opepp så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Aaaah~ Jag vill bara vara av med den här veckan.

För övrigt har jag fortfarande ont i min jävla hals.

Ugh.

Kommentera

