Bröllopslåtar.

4 Okt

Jag har nu fått två låtar som jag ska sjunga på Daniel och Saras bröllop om lite drygt en månad.
Jag tror inte att jag har sjungit på dom än utan att bli lite tårögd.
Visst att en blir lite rörd vid tillfällen som bröllop, men jag vill inte storgråta när det är meningen att de ska få en fin liten sång liksom. WAAAAH!

Insåg precis att de har bjudit runt 70 pers på det här bröllopet också. Det är ganska mycket folk att sjunga inför när du inte sjungit inför någon alls på fyra år. . . . .

Jag är så nervös!

Kommentera

