Sömnen

14 Sep

Jag har för mycket fritid. Eller så gör jag för lite med min fritid. Hur som helst så sover jag på helt fel tider. Jag som högst kunde sova till 10 om dagarna har nu vänt på dygnet helt och hållet.

Inte bra det här alltså.

För övrigt så känns min projektgrupp bra. Var ju orolig innan, men jag tror att vi kommer jobba bra ihop.
Oron över att jag valt fel har också lagt sig.
Nånstans så skulle jag kanske ha kunnat hitta nåt annat som på sitt sätt passar mig bättre, men jag vet ju att jag kan göra fantastiska saker av den här tiden.

Så yey för det.

Frukost klockan 12 nu då!

Kommentera

