Damn.

10 Sep

Idag fick jag plötsligt en väldigt ovälkommen tanke: tänk om jag valt helt fel. Var ska jag med den här utbildningen? Tänk om jag hela tiden kommer få göra sånt som inte knyter an alls till det jag vill göra?
Tänk om jag bara kommer jobba med en massa media hela tiden? Gah!
Trodde jag för mycket på att den här utbildningen var rätt?
Jag blir så jävla nervös.

Kanske handlar det mest om att vi pratar intervjuteknik i skolan just nu och det är inte på något vis intressant för mig. Eller, på ett allmänt plan är det ju det, men personligen, inte alls.

Mest handlar väl det här om min gamla vanliga nervositet. Men tänk om jag hela tiden kommer jobba i projekt och aldrig kunna jobba åt det håll jag vill för att vi är så många och jag blir nedröstad hela tiden?

Jag hade så klara mål alldeles nyss och nu känner jag mig helt förvirrad! Orkar inte tanken på att det skulle kunna vara fel men nu kan jag plötsligt inte sluta oroa mig!

Kommentera

