Åh fail.

30 Aug

En sak jag sa innan jag började uni var att jag skulle lägga upp min tid så att jag aldrig hade saker att göra på helgerna, iaf så mycket det bara går. Så tanken var att jag idag, som är en skolfri dag, skulle läsa och skriva de uppgifter som är till nästa vecka. Ha. Ha. Ha. På riktigt, första uppgiften och jag har kommit sådär halvvägs. XD

2 svar to “Åh fail.”

  1. Elisabeth 2013/08/30 den 10:08 #

    Detta har inget med ditt inlägg att göra. Men vill tipsa om detta: http://filmfasta.blogspot.se/2013/08/feministisk-filmfasta-gastar-flimmer-i.html

    Lyllos dig som bor i Norrköping! :-* ❤

    • furypi 2013/09/03 den 11:57 #

      Fy fan vad fint! Kom ner hit tills dess vettja!

Kommentera

