Första dagen avklarad.

20 Aug

Det sägs att vi var 80 på uppropet igår. Tyckte inte det kändes riktigt som så många, men iaf.
Jag är så himla socialt handikappad såhär i början. Har liksom väldigt svårt att självklart komma in i samtal. Särskilt kanske när konversationerna kretsar kring alla fester. Typ endast.

Igår lekte vi lekar och åt korv. Det var ju trevligt. Bästa var kanske att ställa upp sig i ålder utan att prata med varann. Jag hade bara att ställa mig längst ut eftersom jag var äldst av alla. XD
Två 80-talister till dock. Kände mig plötsligt mer hemma.

Ikväll är den fest jag tycker verkar roligast. Tema rymden och en kan ju nörda ner sig som fan i det temat. Jag tänkte Doctor Who. Det är bara så jävla typiskt att det jag vill gå på är innan jag har fått pengar. Är så enormt jävla pank alltså!

Oh well. Idag ska det bli programintro och intro inför vårt första block.
Det skulle bli gruppdiskussioner efter det så antar att vi blir indelade i de grupper det är meningen att vi ska jobba i framöver.
Ser fram emot det men är rädd att hamna med killen-som-tar-all-plats-hela-tiden. Jag vet att vi inte kommer funka ihop och att han alltid kommer tycka att hans idé är bäst. Jag är så negativt inställd till honom att jag kommer tycka alla hans idéer är kassa oavsett, så ja, bådar ej gott för ett samarbete.

Men ja, vi får se hur det går.

Kommentera

