Bröllop.

17 Jul

När min kusin gifte sig för några år sen sjöng hans syster på bröllopet. Efteråt sa hon ”Sjung aldrig på dina bröders bröllop!” till mig.
I helgen frågade Daniel och Sara om jag vill sjunga på deras bröllop i november. Jag sa ja med en gång. Jag blev alldeles tårögd bara av att få frågan. Så nu ska jag alltså lyckas sjunga utan att börja böla på min brors bröllop. Ja vi får se hur det går.

2 svar to “Bröllop.”

  1. Emma 2013/07/17 den 08:29 #

    Du kommer vara fantastisk! ❤

    • furypi 2013/07/17 den 11:14 #

      Haha. Tack! Jag hoppas det går bra men alltså, känner mig rätt nervös. Har inte sjungit för publik på sådär 4 år. XD

Kommentera

