Vilken vecka.

1 Jul

Vi var hemma i Linköping sådär klockan 1-2 nån gång natten till fredag. Upp på fredag, köpa biljetter, packa och dra på Bråvalla.

Östgötatrafiken var gratis för alla med biljetter så allt gick väldigt smidigt när vi nu inte hade nåt tält. Inte för att jag tyckte att det kändes smidigt när en började ta sig från området nånstans efter tre. Runt fem på morgonen var vi hemma båda dagarna.

De hade inte lagt ut nåt spån på campingen och alldeles för lite på området så det var en kamp varje gång en skulle gå nånstans. Men roligt var det.
Vi har fortfarande inte tagit hand om alla leriga kläder. Mina stackars skor kommer jag slänga nu. Liksom ingen idé. XD

Jag jobbar ikväll och med det är semestern slut. Men det gör inte så mycket. Jag jobbar bara till den 4e augusti så det är bara en månad kvar tills vi byter stad och jag tar ett stort kliv bort från vården. Jag kommer inte sakna det.

Nog för att det inte varit särskilt kul att ha en vrickad fot var det ganska härligt att få en extra vecka ledigt. Det kommer ju synas på lönen också men det känns bra ändå.

Nu ska jag sluta vara lat och faktiskt göra mig lite frukost sådär tre timmar efter att jag gick upp.

Kommentera

