Jävla fot.

20 Jun

Jag är så jävla trött på den här jävla foten. Jag jobbade igårkväll och herrejävlar vad stressigt det blev. Jag blev försenad till att börja med men det hade varit lugnt om jag inte hade gått så förbannat långsamt. Jag är väldigt trött på att halta. Jag är trött på hur ont det gör i början och att det efter att jag gått för länge börjar bulta som fan.

Det känns tråkigt att behöva ha en ond fot när vi ska vandra runt i Barcelona. Jag får väl glädja mig åt att jag inte kan gå uppför det där berget Martin vill vi ska bestiga. XD

Kommentera

