Att stappla.

12 Jun

Läkaren sa att jag ska stödja på benet, så jag gör det. Idag följde jag med Martin när han gick på stan. Införskaffade ballerina-strumpor och sommarklänning.
Allt går för jävla långsamt och foten börjar värka efter ett tag. Samtidigt så kan jag efter en stund gå nästan utan kryckor också så jag vet inte, ganska bra ändå.

image

Se så fin nya klänningen och även mitt halsband jag fick i födelsedagspresent. Det är gjort av gammalt trasigt porslin.

Nu ska jag snart åka till Hultsfred. Jag hoppas att foten mår bättre på fredag när jag ska på festival. XD

Kommentera

