En fin dag.

4 Jun

Idag tog jag tag i diskberget, latade mig en stund och sen tog jag bussen till Skäggetorp för att cykla hem. Jag cyklade genom Skäggetorp och tänkte att det här är förmodligen sista gången jag är här.

Vilken befrielse!

Nog för att det varit lättare att gå till jobbet efter jag bestämde mig för att börja plugga. Det var inte som i vintras när jag kom hem och grät för att jag hatade mitt jobb så mycket.
Men jag var så jävla trött på all skit från min chef. Det totala utnyttjandet och den jävla latheten. Inte vet jag hur det kommer vara på mitt nya jobb men jag vet iaf att det kommer vara så nytt att jag inte hinner bli trött på sånt som är fel innan jag slutar.

Första dagen imorgon. Jag vet inte alls hur jag ska jobba mer än det, inte ens hur länge jag ska jobba imorrn, men det hela lär väl uppdagas imorgon.

Börjar iaf 7.30 och behöver inte gå upp 5.30-6.00 för att komma i tid. Fantastiskt!

Kommentera

