Det pirrar i magen.

4 Jun

Jag har precis tittat på vad master-eleverna från Ksm har gjort under sin master-utbildning. Om jag ens gör en master har jag tre år på Ksm framför mig innan dess men fy fan vad peppad jag blir.
Det är tydligen tre personer från konstnärlig gestaltning som skapat hallongrottans vänner. Jag vet ju ingenting om de här människorna men om de kommer fortsätta i Norrköping vet jag att det finns ett feministiskt forum att engagera sig i.
Gud alltså, det är så mycket jag vill göra och jag tror verkligen på att den här utbildningen kommer ge mig verktygen för det!

I mitt förra inlägg skrev jag om sommaren och om hur mycket jag ser fram emot den men ärligt talat är det jag längtar mest efter hösten.

Jag vill inte vänta!

(Varsågoda, dagen har varit en bloggbomb. Nu dröjer det väl några veckor innan jag skriver igen.)

Kommentera

