Slutat.

3 Jun

Jag fick reda på i fredags att jag fått ett annat jobb till sommaren. Jag berättade det för folk i helgen och sa att jag skulle komma in på måndag och prata med min chef. Någon har ändå berättat innan jag kommer in. Jag tycker inte det är okej. Jag hade uppenbarligen missat att säga till nån att låta mig ta det själv. Vilket jag tycker är självskrivet. Irriterande. Oh well. Det är sista gången jag behöver bli irriterad på nån på det jobbet.

Kanske så kommer jag låsa upp gamla inlägg som jag känt att jag inte kunnat ha med ifall fel person skulle läsa dom. Nu spelar det ingen roll längre. Haha! XD

Kommentera

