Raseri.

20 Maj

Jag blir så jävla trött. Jag hatar att vara vikarie och behandlas hur jävla fan som helst. Jag är trött på mina jävla chefer som är så jävla lata att de inte kan ta sig tiden att kolla över och ändra i scheman och faktiskt hjälpa mig när jag har jobbat och ställt upp för dom i två år med en enda ledighet på tre veckor. Tre veckor. På två år. Men att ha mage att åka på en minisemester på sex dagar i juni, det går inte an, då kan jag inte få en sommartjänst hela sommaren.

Jag har en jävla dubbel hyra i juli  och ”det kommer finnas tider” är inte tillräckligt. Dra åt helvete!

Kommentera

