Sin valda familj.

18 Maj

image

Klockan är halv sex och jag, Karro och Elisabeth har suttit uppe och pratat hela natten.
Vi har pratat om allt möjligt, hur en vissa dagar hatar män, teater, hysterika, framtid och om definitionen av ordet familj.
Vi har haft det så jävla jobbigt och så jävla fint tillsammans. Vi är mer än vänner.
Min finaste valda familj.

Nu är det nog dags att sova eftersom vi ska lyckas ha stormöte imorrn/senare idag.

3 svar to “Sin valda familj.”

  1. Elisabeth 2013/05/19 den 10:51 #

    Åh, Therese! Skulle prexis skriva ett inlägg om exakt samma sak på min blogg när jag bestämde mig för att först lite snabbt kolla in din blogg på eventuella inlägg! Finaste, finaste fina! ❤ ❤ ❤

  2. Elisabeth 2013/05/19 den 11:40 #

    Ps! Min kudde luktar Therese. ^^ ❤

    • furypi 2013/06/04 den 11:43 #

      Aaw. Jag läste ditt inlägg om oss sen men. Så fint. ❤

Kommentera

