Bra grejer.

8 Apr

Högskoleprovet gick galant och jag kommer få runt 1,4 vilket betyder att jag kommer komma in i Norrköping till hösten om det inte plötsligt skulle bli mycket högre antagningspoäng än tidigare.

På fredag fyller Martin 25 och det ska firas med chokladtårta och mys på fredag och fest på lördag.

Helgen efter det kommer Emma hit och det ska bli så jävla mysigt. Tror det är första gången hon hälsar på där jag bor så det ska bli himla fint. Förmodligen blir det lite DVD-tittande och annat bra. Inga planer satta än.

Helgen efter det åker jag och Ingalill och Anna-Carin till Vetlanda och hälsar på Josse. Jag har fortfarande inte lyckats hälsa på hos henne sen hon flyttade för några år sen nu så yey för att det äntligen blir av!

I maj sen ska jag åka upp och jobba på Emmas jobb i några dagar. Jag har förvarnat om att jag inte kan nånting förutom att vara jävligt trevlig mot folk men det verkar som att det är helt okej. Så tre dagar med jobb i Sthlm och sen hem till Småland för att fira mamma med stor fest.

Senare i maj blir det väl också årsmöte med TH vilket alltid är fantastiskt. Eller kanske inte så mycket att ha årsmöte men mer det där att träffas.

Och sen blir det träff med Flickorna i slutet på maj med. Åh jag har så mycket fint att se fram emot!

Kommentera

