Att börja plugga.

6 Apr

image

Här står jag nu och väntar på att göra högskoleprovet. Känner mig inte särskilt nervös egentligen för jag vet att jag kommer skriva bra på delarna jag är bra på, alltså svenskan och engelskan och det är egentligen allt jag behöver för att få tillräckligt bra för att komma in på min utbildning.
Problemet är mina duktiga flickan-tendenser som gör att jag kommer känna mig dålig om jag inte hamnar över medel.
Jag är helt enkelt rädd att bryta ihop när jag sitter med matten. Jävla idiotier. Jaja. Snart är det gjort.

Kommentera

