Dagarna går.

20 Feb

image

Sitter vak och dricker energidryck. Jag är inte på långa vägar så trött som jag var igår dock. Trots att jag var förutseende och frågade min chef om jag verkligen skulle börja kl 7 på morgonen ifall jag skulle sitta vak sen. Hon missförstånd/tänkte inte alls efter och jag jobbade till 14.30, åkte hem, sov dryga tre timmar och åkte tillbaka till jobbet. När jag kom hem på morgonen gick ögonen i kors.

Det är märkligt att vara vaken såhär när alla sover. Jag har fördrivit tiden med japansk tv och bloggar. Nu är båda slut så har plockat fram boken.
Igår funderade jag mycket över min tänkta utbildning och känner att jag har hittat rätt ändå. Det skrämmer mig att jag bränner mina broar, jag kommer inte ha rätt till mer csn efter de här tre åren, men jag känner mig också väldigt pepp. Lite rädd för media-människor. Tror att de kan vara ganska läskiga, men vad vet jag. Det minuset jag ser är att det blir Norrköping. Älskar visserligen staden men är så väldigt sugen på Stockholm! Oh well.

Men just det här att äntligen känna att jag är påväg nånstans igen. Fantastisk känsla efter två år av att stå och stampa på samma ställe. Jag har bara några månader kvar på det här jobbet, sen aldrig mer vården.

2013, jag visste att du skulle leverera!

Kommentera

