Konstig morgon.

23 Jan

Hade glömt att stänga av två alarm som ringde efter 5 nån gång. Sen vaknade jag igen runt 6 med mensvärken från helvetet och det gick inte att somna om så till slut klev jag upp, tog en värktablett och satte mig i duschen för att värma min onda kropp.
Vet inte riktigt hur länge jag satt där, typ en timme. Sen gick jag och la mig igen och skulle bara sova till 8 men klarade inte av att gå upp då.
Sov till efter 10 och vandrade runt som ett yrt höns och drack kaffe och fixade håret.
Insåg att jag kan ha en bulle mitt på huvudet igen! Glädje.
Dock med tusen hårnålar, men den göms lätt med en sjal.

image

Nu kaffe och en buss full av förskolebarn.

Hatar att börja 12 när en inte lyckas göra nåt av tiden före jobbet. Känns som en helt vanlig morgon med det undantaget att jag slutar vid 21. Ugh.

Kommentera

