God morgon världen!

22 Jan

image

Sitter på bussen mot jobbet med en stor jävla latte. Sen jag började dricka kaffe krävs det en stor en om jag tvingas kliva upp tidigt. Vet inte om jag egentligen märker av koffeinet men inbillar mig att jag gör det.

Iaf, jag fick idag alltså kliva upp klockan fem för att vi fått en ny tid att börja på morgonen. 6.45. Med hur dåligt bussarna passar får jag åka hemifrån 5.39. Åh den ljuva tiden när jag kunde åka hemifrån en halvtimme innan jag börjar!

Men, nu har jag vaknat och jag är på ganska fint humör ändå. Tänk vad lite konkreta framtidsplaner kan göra egentligen!

Kommentera

