Att planera en fest.

21 Jan

Min mamma fyller 50 i april och jag sitter och försöker komma på teman och buffé-förslag för festen. Jag måste säga att jag är väldigt pepp. Har ett tema jag tycker är bra, olika receptförslag och idéer till bordsdukning.
Jag tror att det kommer bli så att jag planerar precis allt och bröderna och min far kommer säga, ja det blir bra. Resulterar säkert också i att jag kommer förvandlas till min mamma innan festen för jag tycker att jag måste fixa allt och vara superstressad.
Har dock redan förvarnat bröder och far att de behöver vara lediga dagen innan festen så vi hinner med allt. Fan ta mina bröder om de dyker upp i Vena fredag kväll!

Hur som helst, det är ju så jävla roligt att planera fest! Känner mig galet pepp!

Kommentera

