Mot Småland.

7 Dec

Sitter just nu på tåget mot Hultsfred. Är för en gångs skull ledig när det vankas fest i Smålandet och trots att min rygg helt gav upp igår har jag efter regelbundet intag av värktabletter börjat känna mig bättre och tågresan som är ungefär halvt avklarad blev inte alls så jävlig som jag trodde.

Så yey!

Hur som helst. Småland. Det finns mycket att inte gilla med min hemort, men med åren har jag glömt det mesta av det och känner i stället en väldigt stark kärlek till Hultsfred. De småländska skogarna är så jävla vackra och för mig är det en lugn och trygg plats där jag bara kan få vara en stund.

Fint.

Kommentera

