Sista dagen.

1 Nov

Sitter på ett fik i Takeshita dori och dricker en islatte. Det är galet varmt överallt eftersom de har värme på överallt trots att ställena är små och det är varmt ute. XD

Jag har shoppat lite till Martin (och lite till mig) och har nu nån mer grej till Martin, nåt till pappa och grejer till Eira kvar att köpa.

Går runt och velar vad gäller kläder till Martin och vet i fan vad jag ska ta. Hade jag valt efter min smak hade jag köpt en poncho i flanell men han kommer aldrig använda den så att..

Har även hittat ännu ett par skor jag vill ha. Aj Aj. XD

Kommentera

