Dag 20!

1 Nov

Sista hela dagen och den har i stort sett spenderats med att shoppa presenter till folk (och så lite till mig). Jag kan passa på att förvarna att jag bara köpt presenter till familjen och pojkvännen och med familjen menar jag mamma, pappa och Eira. Så ha inga förväntningar. XDDDD

Packningen är gjord med nåt kilo till övers och nu sitter vi här och ska krypa ner i sängen. Tänkte avsluta Japan-vistelsen imorrn med att handla godis i 100 yens-butiken och äta frukost på Lawson. Sen drar vi till flygplatsen och så lyfter 13 nånting japansk tid. Är i Sverige, om inget går fel, 21.03 imorgon kväll. Hoppas på att hinna med en buss så jag kommer hem redan på kvällen. Skulle vara fint att träffa Josse men efter så många timmar på resande fot vill en bara komma hem.

I alla fall, fy helvete vad fantastisk den här resan har varit!

Jag har varit efter med bilder, men kan lova att det kommer sen när jag väl är hemma.

God natt kära vänner, vi hörs i Sverige! Om jag inte uppdaterar nåt imorgon i väntan på flyget! 😀

Kommentera

