Dag 17!

29 Okt

Klockan är supersent, jag kan inte sova eftersom både jag och Maria däckade i sängen på hotellet när vi kom fram. Stackars Maria har åkt på feber! 😦

Idag spenderade vi våra sista timmar i Shizuoka med att äta frukost på Doutor och gå på karaoke i två timmar. Caro skulle lämna oss för en vän i Nagoya och det var så himla tråkigt att lämna henne! MEN, hennes vän skulle visst åka tidigare så hon kommer till Tokyo imorgon kväll så får vi en dag till tillsammans! Väldigt pepp!

Annars har vi verkligen inte gjort mycket idag. Åkt Shinkansen, pratat om Eito, tagit oss till hotellet via en annan station som hade hiss för jag vägrade att försöka bära min väska uppför alla trappor på närmsta stationen.

Sen gick vi och köpta mat på närmsta konbini, åt den och somnade i sängen. Sen har jag surfat. Jadå, verkligen tagit till vara på den här dagen. XD Imorgon blir det hur som helst Shin-Matsudo och att vara allmänt nostalgisk! 😀

Kommentera

