Dag 13!

25 Okt

image

Dagen idag började med packande. Fan vad det inte är roligt! Och jag har redan behövt göra väskan större och det ser ut som att det antingen blir en till resväska eller en ryggsäck till hemresan.

Efter att vi packat blev det frukost på doutor och sen begav vi oss till stationen för att åka till Shizuoka. Resan gick fint då jag sov nästan hela tiden.

Vårt lilla hostel är mysigt, kanske mest för att hon som driver det är det och för att vi är de enda som är här! Så jävla skönt. Vi fick egna rum också, jag och Maria så nu ligger jag här i sängen utan nån pyjamas och fan vad skönt det är!

Jag och Caro tog en sväng och kollade in staden. Åt mat och sjöng karaoke och sen gick vi hem.

Kvällen har spenderats med att ordna lite med våra eito ranger-outfits som Caro har sytt och titta på grejer med eito.

Tyvärr funkar inte internet bra alls så jag kan inte ladda upp några bilder. Imorgon ska vi till Fuji-san.
Gonatt!

Kommentera

