Dag 11!

23 Okt

Är trött och inte alls på humör för blogg fast vill samtidigt inte sova. Tror jag behöver en dag att vandra runt och vara själv snart för jag har som överbelastning på social samvaro och njuter av att vara ”ensam” nu när Maria har lagt sig och Caro är på sitt rum. XD

Hur som helst så var det här en seg dag. Vi tvättade idag vilket ju var precis så intressant som det låter. Så åt vi frukost på Doutor (bästa macha latten) och drog oss vidare Suidobashi. Där finns helt fantastisk shopping och detta har vi verkligen utnyttjat idag. Jag har köpt lite för mycket grejer men är så jävla nöjd med allt så det gör ingenting.

Så har vi ätit alldeles fantastisk katsu (friterat) på en restaurangkedja som Caro rekomenderade. Sen gick vi på karaoke och där upptäckte jag att jag glömt min kamera på restaurangen. Som tur var var den kvar där och ja, inte alls inspirerad att skriva blogg idag.

Det har regnat också.

Gonatt.

Kommentera

