Tidiga mornar och bilder från mobilen.

20 Okt

Vaknade strax efter sju idag, pigg som en lärka. Har hunnit duscha, göra i ordning mig och gå och handla halstabletter och juice och klockan är 20 över 8. Jag tror vi sa 9 igår så jag har lite tid att slå ihjäl innan de andra borde vara på gång. XD

Jag tänkte jag kunde visa lite vad min mobil har att bjuda på i bildväg. Det blir så lätt att ta bilder med telefonen när en har internet på den och kan slänga upp dom på instagram på en gång.

image

Första dagen och Maria skriver hem.

image

Tv!

image

Förklaring för toaletten. XD

image

Sky tree hade en sån jävla utsikt!

image

Vackert.

image

Maria på tåg.

image

Jag smygtog bilder på toaletten på Gibli bara för det var så fint. XD

image

image

Påväg hem från Gibli stod darth vader hos en frisör. XD

image

Vår station.

image

Takeshita dori.

image

Jag och Maria packar olika!

image

Shinkansen mot Osaka!

image

image

image

image

image

Igår åt vi curry när vi kommit fram. Till fick en vatten som smakade som om de haft köttbuljong i. Inte sådär väldigt gott.

image

Såhär såg det ut alldeles nyss utanför vårt hostel.

image

Och här sitter jag just nu.

Jag är så jävla glad att vara i Osaka. Jag har varit här en gång tidigare men bara över en dag för att se eito och det ska bli så jäkla roligt att se sig omkring ordentligt här!

2 svar to “Tidiga mornar och bilder från mobilen.”

  1. Martin 2012/10/20 den 10:47 #

    Ser mer ut som Darth Maul ; http://starwars.wikia.com/wiki/Darth_Maul?file=MaulFaceReveal-TPM.jpg . Men så har du ju inte sett Star Wars 😉

    • furypi 2012/10/20 den 03:42 #

      Alltså Martin. Detta är ju sorgligt! För övrigt har jag visst sett Star Wars! Bara inte alls!

Kommentera

