Dag 7!

19 Okt

Jag sa bilder varje dag men 1, jag har inte tagit så många, 2, jag är i vårt hostelrum i Osaka och det är japansk stil med tatamimattor och inga bord, så orka. XD

Hur som helst så har den här dagen inneburit en hel del resande och fixande. Vi har aktiverat våra rail pass och åkt med Shinkansen till Osaka. Påväg till hostelet gick jag för att ta ut pengar på 7-11 och när jag kommer ut är Maria helt skakig och utbrister ”Therese, jag tror jag såg Hina!!!” Alltså. Hina, från Kanjani8. Hade kommit förbi på en jävla cykel, just de minuterna jag var på 7-11! Jag är inte bitter!!

Sen har vi iaf checkat in och hostelet är väldigt mysigt, väldigt sådär bohemiskt och artsy och jag blir glad av att vara här. Hit ska även ett par av våra konsertbiljetter skickas och naturligtvis frågade de vad det var för konsert vi skulle på. De tyckte det var väldigt roligt att vi ska se Kanjani av alla grupper.

Men det bästa idag är ju ändå att Carolin har kommit till Japan! Så jävla fint att ha henne här också!!

Imorgon ska vi göra roliga saker av okänd art och såklart gå på karaoke. Caro var alldeles förvånad över att vi inte gått än!

Så ja, lite mer bilder och sådär kommer imorgon.

HEJ OSAKAAAAA!

Kommentera

