Dag 4!

16 Okt

Idag har gått i sjukdomens tecken!! >___< Till slut pallade jag inte mer och vi åkte hem och jag sov i tre timmar och vaknade tack och lov upp utan feber! Nu hoppas jag bara att halsontet och snorigheten magiskt har gått över till imorrn. Proppar mig full med vitaminer, dricker ingefärsdrycker, juica, knaprar halstabletter, you name it. Så hoppas hoppas nu att det går över.
Naturligtvis var det inte Marias baciller jag fått utan nu har jag också smittat henne.

Hur eller hur så har vi ändå hunnit med en del idag. Bildkavalkad!!

Först for vi till Sky Tree!
40

Vi stod i kö i en timme!
41

Vi var nämligen många som ville kolla på utsikten.
42

Och fantastisk utsikt var det!
43
44
45
46

Turistbild i motljus!
50

De hade pyntat inför Halloween!
47

Såhär såg det ut för några år sen sådär.
48

Högt upp var det.
49

Sen for vi till Harajuku! Stationshuset är fint!
51

52
53
53-2
54

Det var reklam för Eitos skiva även här!
55

Snygg om än förvirrande ingång till butik.
55-2

Vi gick till Shakey’s och åt pizza- och pastabuffé.
56
57

Det bästa med Shakey’s är såklart deras efterrättspizzor!
58

Sen så råkade det ju vara så att kiddieland låg precis bredvid så att. . .
Kiddieland är en explosion av allt som är gulligt!!
59
61

Här hittade jag jordens sötaste gosedjur, en blå och rosa elefant som jag genast inhandlade till Eira!
61

Sådär. Det var ungefär alla bilder för dagen. Imorgon ska vi äta frukost på Starbucks i Shibuya och köpa Eitos nya skiiiiivaaaaa~ ♥
Sen ska vi åka till Ghibli-muséet! WOHO!
Nu ska här drickas te och mysas i soffan framför TV:n.
Imorgon får jag ett japanskt sim-kort så jag kan maila (smsa för japaner) till folk och bestämma när en ska ses och sådär. Räknar kallt med att vara superfrisk imorrn!

Kommentera

