Nu nu nu!

11 Okt

Det river i kroppen nu! Jag vill bara få den här dagen gjord!
En timme tills jobbet slutar, sen ska det ätas middag med Martin och sen tar jag mina väskor och drar till sthlm! Möter upp Maria på tåget och så åker vi hem till Emma.

Så äntligen imorgon är det dags! Jag ser till och med fram emot själva resandet just nu (kanske inte lika pepp på just det efter några timmar imorgon).

Jag tänker att jag inte ska sova förrän jag kommer på flyget i Moskva så jag har ställt om mig till rätt tid ganska bra. Vi får såklart se hur det går. XD

Men jag har liksom redan tagit semester! Att jag är och jobbar nu är bara av en händelse. Känns som jag varit påväg i en vecka!

Kommentera

