Och plötsligt.

25 Sep

Plötsligt så känns allting så jävla mycket lättare.

Det är inget som har förändrats egentligen.
Jag jobbar fortfarande som timvikarie på stället där jag blev uppsagd från min tjänst och jag är fortfarande väldigt trött på det. Men vet ni vad? Jag blir inte kvar. Idag börjar planeringen på riktigt.

Jag hade planerat att flytta till Berlin 2012 med en vän, men nu kanske det blir 2013 själv.
Sen ska jag söka massa skolor till nästa höst och ja, kanske jag står och trampar just nu men jag kommer komma framåt.

Nu ska jag bara hålla kvar den här känslan. XD

Kommentera

