Gnäll.

24 Aug

Jag gnäller så jävla mycket över min vardag just nu att det börjar bli löjligt.

Det är tur att saker och ting händer runt om en som gör allt så jävla bra istället.

Som ett besök från Maria, Caro och Nane med massor god mat (okonomiyaki och nabe), fangirling (fight DVD och diverse olika klipp), prat om Japan, diskussioner om allt möjligt och allmänt fina tider.

Ett besök med Martin till Bosses glassbar.

Kramar.

Planer.

Idag är dagen då tiden är satt för min brors flickvän att föda. Än så länge har jag inte hört ett ljud så antar att det inte kommit någon bebis än. Första gången jag blir faster. Längtar.
Vill lukta på bebis och kanske gråta en skvätt. Se ungen växa upp. Läsa böcker för den lilla. Vara en del av ett helt nytt liv. Fy fan vad fantastiskt!

Livet alltså.

Kommentera

