Så mycket att tänka på.

15 Aug

Mitt humör går från fantastiskt bra till fantastiskt dåligt på en sekund just nu. Har så jävla mycket att se fram emot men en jävligt tung tid där emellan.

Jag vet att jag måste hitta massa jobb framöver och att jag måste jobba typ varje dag för med en uppsägning har jag inte längre en betald semester att se fram emot utan tre obetalda veckor som jag måste kompensera med att jobba ihjäl mig för både före och efter.

Helt enkelt jobba som timvikarie på så många ställen som möjligt.
Jag ska leta upp så mycket nattjobb som möjligt och om jag jobbar på olika ställen kommer jag kunna jobba typ varje dag.
Nu är det ju bara den lilla detaljen att hitta alla dessa jobb.
Jag avskyr verkligen att söka jobb! Känner mig som världens sämsta människa när jag inte får jobb och tappar helt tron på mig själv. Så ja, grattis till mig! XD

Men! Allt är bokat och klart för Japan! Det är min ljusning i mörkret just nu! XD

Kommentera

