De där stunderna.

6 Aug

Ni vet. När en inser att livet är allt bra fint ändå.

Hela den här helgen har varit sån. Träffat fina vänner och sett fantastiska konserter.

Jag är så glad att jag inte sålde min biljett utan faktiskt tog mig till Sthlm för det har varit en sån boost!
Det var som en liten klocka som bekräftade att nu är det dags för lite förändring.

Det senaste året har visserligen varit ett bra år på många sätt men jag har sysslat för länge med nåt jag inte känner för. Jag längtar efter nysyner och efter att göra sånt som gör mig glad.

Nu är det bara att klura ut vad jag istället vill göra. Jag skulle vilja jobba som producent, helst då för en teater. Jag vill lära mig det jobbet för det är bra att kunna för min framtid.

Sen vill jag såklart syssla med teatern igen. Jag har så lätt att bli alldeles uppbunden i vardagen och aldrig riktigt komma nånstans, men nu är det slut på det. Jag känner mig inte tillfredsställd om jag känner inte skapar, så därför måste jag börja skapa.

Just nu känns det som att allt kan hända!

Kommentera

