Mitt hjärta!

9 Jul

Jag är ett enormt besatt fan av den japanska gruppen Kanjani8. Idag kom äntligen nyheten att de ska ha en turné i höst! Jag och Maria har bestämt att vi ska åka i år så fort det är konserter och vi har väntat och väntat och väntat och sen idag såg jag det på min twitterfeed, kollade på Johnny’s hemsida och NOG FAN VAR DET SANT! I en halvtimme gick jag runt med telefonen i örat och en lika euforisk Maria i andra änden. Vårt samtal var mest ”Åh herregud äntligen, fan vi ska se dom igen det kommer bli så jävla fantastiskt iiiih! Jag är så jävla glad herregud snart! Om två månader herregud jag darrar och svettas åh herregud jag dör!”

Nu kan jag inte sova för jag är så jävla lycklig! Äntligen! Senast vi såg dom var i maj 2008. Över fyra år sen och nu jävlar är det äntligen dags!

JAG ÄR SÅ FULL AV GLÄDJE JAG TROR JAG SPRICKER!

Kommentera

