Tre dagar.

18 Jun

Hultsfredsfestivalen är slut för i år. För mig var det året när allt nytt Jag gillar men inte lärt mig namnet på spelade och gjorde jävligt bra konserter. I år hade festivalen 10 000 fler besökare än förra året. Jag säger bara ta dig i röven Håkan Steen!

Visst var det regnigt ett tag på lördagen men gud vad bra det har varit ändå.

Jag är lite bitter för att jag helt enkelt inte orkat stanna uppe och se de sista banden. Att Jag missade Justice i torsdags natt är fan kasst men jag kan helt enkelt konstatera att jag har blivit tant.

Hur som helst så är jag trött, har en väldigt hes röst men är för jävla nöjd med festivalen! Nästa år ska jag ha med min gamla mobil eftersom dåliga möjligheter att ladda och en smartphone inte går bra ihop.

Bäst i år var Alina Devercerski, Marina & the Diamonds och Icona Pop! Vad Icona Pop gjorde på stora dans är dock mer än jag förstår! Spenderade det mesta av konserten med att stå utanför och vänta på att bli insläppt. Men va fan. Bra var det iaf.

Nu är det bara att vänta in augusti och Stockholm Music & Arts. Måste bestämma mig för hur mycket jag är villig att betala för en biljett nu när det är slutsålt.

Iaf, glömde kameran men har några bilder från mobilen iaf. Håll till godo!

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Kommentera

