Här igen.

18 Maj

Jag börjar på inlägg som jag aldrig skriver klart och sen blir det inga uppdateringar alls.

Hur som helst. Jag har varit runt en del den senaste tiden. En helg i Stockholm hos Emma då vi hade hanami med massa japansk mat, gick på karaoke på japanskt vis, alltså hade vårt eget lilla rum, tittade på senaste kanjani-DVDn och senaste t&t-DVDn och hade det allmänt fint.

image

image

Sen var jag äntligen och träffade Ingalill och hennes lilla Olle tillsammans med Anna-Carin och Josse.

image

image

image

Sen var jag med Martin och en hel hög andra i Göteborg för att han och några till skulle springa Göteborgsvarvet.

image

image

image

På kvällen var vi på brittisk pub och sen på liten klubb.

image

image

Vi hann även ta en fika med kusinerna, deras respektive och kusinbarnet.

Sen tog jag en snabb sväng hem till mamma, pappa och hunden.

image

image

Och nu är jag då tillbaka till verkligheten. Sitter i detta nu på bussen mot jobbet. Har tänkt att jag ska börja cykla till jobbet igen när det är sa pass ljust på kvällen men hittar inte min nyckel hemma i kaoset. XD

Jaa. Det var ungefär allt.
Det kommer kanske komma lite inlägg som är mindre som en dagbok nån gång i framtiden.

Kommentera

