Lilla lilla människa.

9 Maj

image

Sitter nu på tåget som ska ta mig tillbaka till Linköping. Har spenderat dagen i Tranås med Ingalill, Anna-Carin, Josse och lilla Olle. Har myst med Olle större delen av tiden. Vilken känsla det är att sitta med en så liten människa i famnen. Jag blir så förvånad över hur litet allt kan vara. Fingrar och tår och allting.

Jag är nu fullt övertygad om att Olle tycker om mig eftersom jag hade honom efter att han ätit och då mest var sömnig och låg och sov så gott så hos mig. Lilla söta plutt!

Kommentera

