Finaste helgen!

7 Maj

image

image

image

Tre bilder från helgen. Hanami med världens största och bästa picknick med mer eller mindre japansk mat. Bland annat fanns det okonomiyaki som finaste Emma gjort. Okonomiyaki är nåt av det godaste som finns och jag har inte ätit det på hur länge som helst!

Det blev en fin dag i solen och blåsten och vi alla vaggade hem efter all mat.

Sen gick jag, Emma och hennes vän Elena på karaoke. Och då pratar vi riktig karaoke, alltså som i Japan med ett eget rum för ens sällskap. Två alldeles för korta timmar av mer eller mindre skönsång senare vandrade vi hem till Emma genom ett soligt Stockholm och jag och Emma avslutade kvällen med halva senaste Eito-DVDn.
Söndagen blev det andra hälften och Takitsubas senaste DVD.

Sammantaget en väldigt fin helg och jag är så himla sugen på Stockholm! Men kanske är det onödigt att flytta till Stockholm nu ifall jag ändå skulle komma till Japan snart. . . XD

Jag fick med mig okonomiyaki-sås och japansk majonäs hem och ska därför leva på okonomiyaki tills såserna är slut, sen ska jag göra ny och fortsätta leva på det!

Ett svar to “Finaste helgen!”

  1. luinlote 2012/05/16 den 08:52 #

    Det var så så så så bäst och mysigt! <3<3<3<3

Kommentera

