Hemma igen.

4 Maj

Jag är hemma efter en fin men alldeles för kort vecka i solen. Dagarna har bestått av solning, bad i havet, shopping, mat och vin.

En dag försvann pga dimma när vi skulle landa. Det var väl sådär.

Men en vecka är alldeles för kort tid för semester alltså. Var inte alls redo att åka hem igår. XD

Nu ligger jag i sängen och försöker ta tag i dagen. Känner mig som lite desorienterad som jag alltid gör när jag varit iväg även om det bara är för en vecka.

Jag börjar jobba klockan 12 och hade egentligen behövt en kort dag idag. Men men.
Efter jobbet sticker jag direkt till Stockholm och Emma för att imorrn gå på hanami och karaoke. Jag borde på nåt vis hinna laga nåt att ta med till knytisen men jag vet i tusan hur det ska gå till. XD

Iaf ska det bli fint att hälsa på henne och mysa i Stockholm över helgen.

Sen följer fyra dagars jobb och sen sticker jag och Martin med en massa Vimmerby-folk till Göteborg för Göteborgsvarvet till nästa helg. Jag hoppas på fint väder och att hinna träffa lite släkt och sådär.

Men nu struntar vi i allt det och tittar på bilder från veckan!

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Kommentera

